شرکت آرمین آتیه نماینده پخش محصولات میکائیلیان در سراسر ایران

محصولات میکائیلیان MIKAELIAN

برای ثبت سفارش محصولات میکائیلیان با شماره 67248000-021 تماس حاصل بفرمایید

میکائیلیان 768x1024 - سوسیس کالباس میکائیلیان
60 درصد میکائیلیان 1200 628 - سوسیس کالباس میکائیلیان

سوسیس ها

سوسیس آلمانی
 قدیمی ترین سوسیس ساخت ایران می باشد که هنوز تولید می گردد و ترکیبی مناسب از کیفیت و قیمت مناسب را به همراه دارد. آلمانی سالهای بسیار قبل از انقلاب برای اولین بار توسط متخصصان آلمانی در میکائیلیان تولید شد و به همین مناسبت نام سوسیس آلمانی برای آن برگزیده شد.
کوکتل ساده، کوکتل دودی، کوکتل روسی 60 %
 کوکتل های پایه ما هستند، تهیه شده از گوشت گوساله و مرغ، تفاوت آنها در طعم آنهاست و مواد اولیه تقریباً یکسانی دارند، جزء محصولات ارزان و با کیفیت میکائیلیان طبقه بندی می شوند.
بندری
 هم خانواده سوسیس آلمانی است منتها پر ادویه تر و به شکل کوکتل پر می شود.
کوکتل ها و سوسیس های 70 % ممتاز
 محصولات میان رده سوسیس محسوب می شوند. با مخلوط گوشت و مرغ که نسبت گوشت آنها از کوکتل های گروه 60 % بیشتر است و ادویه ها و طعم های ویژه ای دارند. در 4 سایز تولید می شوند.  کوکتل 70 %  هات داگ 70 % که بلندتر است فرانکفورتر رویال که از هات داگ کوتاه تر و از کوکتل بلند تر و قطر کمتری نسبت به هات داگ دارد.
و در نهایت کوکتل بلغاری که از همه بزرگتر و کالیبر بیشتری دارد. همگی این سوسیس ها دارای ادویه ها و مواد متفاوت بوده و هر کدام طعم به خصوص و سایز و شکل خاص خود را دارند.
ممتاز میکائیلیان 1200 628 - سوسیس کالباس میکائیلیان
60 درصد مخلوط میکائیلیان 1200 628 - سوسیس کالباس میکائیلیان
کوکتل روسی : اندکی تفاوت دارد و به طریقه روسیه و با طعم آنجا تولید می شود. بسیارخوشمره است.
گروه سوسیس های 80 % : پر طرفدارترین سوسیس های گوشتی ما هستند شامل کوکتل و هاتداگ طلایی با ادویه های ویژه و طعم های آلمانی و فرانکفورتر ارمنستانی که کوچکتر از هاتداگ بوده و مشابه محصولاتی است که در ارمنستان تولید می شوند. سوسیس وینسکی همانند فرانکفورتر ارمنستانی است ولی با متد اتریشی تولید می شود و نامش برگرفته از شهر وین اتریش است.
کوکتل لوکس و سوسیس لوکس کبابی : اولین 80 %در صدهایی بودند که در ایران تولید شدند و طعم و مزه و شکل نوستالژیک و خاص دارند . همه این سوسیس ها قابل سرخ شدن ، آب پز شدن و کباب یا گریل شدن هستند . دقت فرمائید در موقع آب پز کردن حتماً ابتدا سوسیس ها را از پوشش خارج کنید و پس از به جوش آمدن آب آن را در ظرف پخت بریزید.
گروه سوسیس های 90 %
گروه ویژه سوسیس های ما هستند برای اشخاصی که بهترین ها را می خواهند. این گروه از سوسیس ها به روش خاصی تولید می شوند و به دلیل گوشتی بودن زیاد کاملاً گوشت را در موقع میل کردن احساس می کنید . گروه ویژه 90 % شامل محصولات زیر می باشند.
سوسیس شکاری و شکاری با پنیر : سوسیس شکاری سوسیسی است بسیار لذیذ و گوشتی که در قدیم شکارچیان و ماجرا جویان و کسانی که کمپ می رفتند از آن استفاده می کردند، قابل سرخ شدن و گریل شدن و کباب شدن هستند ، شکاری پنیر دار پنیری ویژه دارد.
سوسیس مرگز مراکشی : مرگز سوسیسی است بسیار محبوب در کشور های عربی و شمال آفریقا ، ادویه پیچیده و خاص آن شما را به مراکش و غذاهای لذیذ و پر ادویه آنجا می برد.
سوسیس کبابی : همانطور که از اسمش پیداست این سوسیس گوشتی مانند کباب است و مزه کباب هم می دهد. حتماً امتحان کنید.
60 درصد مخلوط میکائیلیان 1200 628 - سوسیس کالباس میکائیلیان
چوریزو میکائیلیان 01  - سوسیس کالباس میکائیلیان
سوسیس چوریزو
یکی از بهترین و لذیذ ترین سوسیس ها با چربی مخصوص برای اولین بار در کارخانه میکائیلیان در پوشش پلی آمید، بدون افت و بدون خرابی و همگی یک اندازه با قیمت بسیار مناسب تولید گردید، قابل استفاده در ساندویچ ها و پیتزا های لوکس ، مشابه نمونه خارجی با ماندگاری بالا و کیفیت بهتر و قیمت بسیار پائین تر

کالباس ها

لیونر
لیونر میکائیلیان معروفیت جهانی دارد. سالهای بسیار دور این محصول را مسافرانی که به ایران می آمدند نیز با خود می بردند و همراه خشک ممتاز میکائیلیان کالباس اصلی اغذیه فروش های پایتخت را تشکیل می دادند. لیونر با طعم خاص و مزه لذیذش و البته قیمت بسیار مناسبش کالباسی محبوب برای بسیاری از هموطنان عزیز ماست .
کالباس خشک ممتاز 70 % : کالباسی که واژه خشک را در سالهای دور بر سر زبانها انداخت کالباس محبوبی که چربی کمی دارد و طعمی خاص و ملایم و قدیمی.
خشک ممتاز آبجویی: قدیم مزه آبجو بود، شکل آن نیز شبیه بشکه های آبجوست الان مزه ماءالشعیر است . این کالباس را دانه ای می خرند و سر میز اسلایس کرده و میل می کنند ، طعم آن شبیه خشک ممتاز است با این تفاوت که دانه های فلفل سیاه در آن برای مزه بیشتر استفاده شده است.
پرسی: کالباس 90 % پر فروش که به واسطه شکل چهار گوش آن نام کالباس پرسی به خود گرفته است بسیارخوش عطر است و در بافتش پسته دارد، سایز کوچک آن که مخصاوص خرید تکی و خانواده است به نام خشک مخصوص به فروش می رسد.
نوروزی و نوروزی دودی : نوروزی این کالباس معروف ایران به مانند بسیاری از محصولات دیگر نیز برای اولین بار در میکائیلیان تولید شد. رسم بر این بود که قبل از عید نوروز برای همکاران و خودمان کالباسی ویژه تهیه می کردیم . پرسی بهترین کالباس آن روزگار بود .
گوشت نمایشی آن را بیشتر و درشت کردیم و ادویه اش را تغییر دادیم و برای آنکه با پرسی های دیگر قاطی نشود بر روی چرخ های حمل آن کاغذ پرسی مخصوص نوروز چسباندیم.
نتیجه کار بسیار عالی از کار در آمد و با تشویق و درخواست دوستان سال بعد این محصول را با نام نوروزی روانه بازار کردیم .
نوروزی میکائیلیان 1200 628 - سوسیس کالباس میکائیلیان
90 درصد گوشت قرمز میکائیلیان 1200 628 - سوسیس کالباس میکائیلیان
سالامی و پپرونی ایتالیایی : این دو محصول از محصولات بسیار پر طرفدار ایتالیایی در دنیا می باشند که در کشورمان به صورتی متفاوت تولید می شوند، با صرف وقت و تحقیقات بسیار و وارد کردن مواد خاص از اروپا توانستیم محصولاتی را تولید کنیم که تا حدی شبیه این محصولات معروف جهانی باشند .نتیجه کار بسیار رضایت بخش است ، در هنگام خرید این محصولات ممتاز 90 % ترجیحاً آنها را اسلایس شده بخرید و یا خودتان در خانه سعی کنید تا آنجائیکه می توانید نازک برش داده و اسلایس کنید.
ژامبونهای گوشت تاپ، گوشت و مرغ تاپ و مرغ تاپ:
ژامبون ها گوشت های بسیار ممتازی هستند که 48 الی 72 ساعت عمل آوری شده، نرم و خوش طعم می شوند و سپس پر می شوند و احتیاج به خط تولید ویژه ای دارند . در میکائیلیان برای تهیه ژامبون های گوشت از بهترین گوشت بغل ران گوساله استفاده می شود. و برای ژامبون گوشت و مرغ نیز از ران و سینه تازه و شنیسل شده مرغ نیمچه استفاده می گردد تا از کیفیت و طعم بی نظیری برخوردار گردیده و رضایت همه گان را جلب کند . ژامبون ها بسیار رژیمی هستند و چربی آنها بسیار ناچیز می باشد و در فرایند ساخت آنها قطره ای روغن استفاده نمی شود . ژامبون گوشت تاپ ما با پنیر نیز تولید می شود که اصطلاحا به آن ژامبون صبحانه می گویند و بسیار لذیذ است .
90 درصد گوشت قرمز سالامی ایتالیایی میکائیلیان 1200 628 - سوسیس کالباس میکائیلیان
70 درصدگوشت قرمز میکائیلیان 1200 628 - سوسیس کالباس میکائیلیان
بیکن گوشت، بیکن گوشت و مرغ و بیکن مرغ: ژامبون های  مارا به جای پر کردن در پوشش در قالبهای ویژه استیل گذاشته ابتدا دود می هیم و سپس مانند کیک می پزیم این محصولات دورشان پوشش ندارند و کاملاً به صورت دستی پر شده و تولید می گردند و از ژامبون های ما خشک تر هستند. هر دو گروه بسیار لذیذ هستند.
ژامبون بوقلمون : گوشت کاملا پاک شده و شنیسل شده ران و سینه بوقلمون  تازه را 2 روز عمل آوری کرده و به صورت ژامبون در می آوریم، این ژامبون مختص کسانیست که به غذای خود بسیار وسواس دارند، طعم خاص بوقلمون را با این محصول حتما امتحان کنید .
فراوری میکائیلیان 1200 628 - سوسیس کالباس میکائیلیان
95 درصد گوشت قرمز بیکن تاپ گوشت میکائیلیان 1200 628 - سوسیس کالباس میکائیلیان
90 درصد گوشت مرغ بیکن مرغ میکائیلیان 1200 628 - سوسیس کالباس میکائیلیان
90 درصد گوشت مرغ میکائیلیان 1200 628 - سوسیس کالباس میکائیلیان
کالباس مرغ ممتاز و مرغ ممتاز دودی : رسیدیم به یکی از پرطرفدارترین محصولات میکائیلیان، کالباس مرغ ممتاز لذیذ با آن طعم ویژه اش که حاصل تجربه سالیان سال متخصص میکائیلیان است، محصولی که کوچکترین ناخالصی بر خلاف بسیاری از محصولات مشابه در بازار ندارد و از بهترین شنیسل مرغ تهیه شده است درست مانند اینکه بهترین مرغ را خریده ، پاک کرده و ران و سینه اش را بدون کوچکترین چربی و پوست عمل آوری کرده و میل می کنید.
کالباس قارچ و مرغ و کالباس مرغ 60 :  60 % مرغ نیمچه تازه + قارچ و هویج و مواد دیگر این محصول پرطرفدار را شکل می دهند، ادویه ها و فرمولاسیون  ویژه آن و قارچ و هویج طعمی خاص و خوش خوراک به این محصول می دهند، بدون قارچ و پنیر این محصول با نام کالباس مرغ 60 درصد با همان ادویه و فرمول عالی نیز تهیه می گردد.
گوشت کوفته : محصول منحصر به فرد و ویژه میکائیلیان که بیش از 90 سال است تولید می شود .  گوشت ممتاز گوساله که با ادویه مخلوط شده و کاملا زده می شود تا حالتی خاص و کاملا یکنواخت به خود بگیرد و سپس در ظرف های درب دار پر شده و در تونل انجماد فریز می شود. تا 5 ماه قابلیت نگهداری در فریزر را دارد و پس از بازکردن بایستی مصرف شود . به صورت خمیر مانند است مانند گوشتهای کوفته قدیمی و با دست باید پس از باز شدن یخ آن به آن شکل دهید و یا می توانید با قاشق آنرا در ماهیتابه انداخته و مانند کتلت سرخ کنید، می توانید پودر سوخاری به آن بپاشید و یا با پیازچه مخلوط کرده و سپس سرخ کنید، ادویه ملایم و مطبوعی دارد و مصرف کننده می تواند بسته به سایز دلخواه درست کرده و سرخ نماید. کباب تابه ای یا دیگی درست کند و هر خلاقیت دیگری که داشت با آن به انجام برساند، توجه داشته باشید که این گوشت بسیار ممتاز و خالص است همراه با ادویه و مقدار بسیار کمی مواد دیگر .
باستورما : باستورما گوشت راسته و یا بغل ران گوساله است که در ادویه خوابانده شده، دود خورده و سپس پخته می شود و در این فرایند وزن خود را از دست داده و مقداری خشک می شود. مزه بسیار عالی است و می توان آن را سرد یا گرم میل کرد.
استیک ریپ آی : دنده گوساله است و کاملا پخته شده و ادویه خورده که اسلایس شده به فروش می رود، ترجیحا آن را با کره تفت داده و میل کنید. می توانید مقداری پیازچه به آن اضافه نمایید.
بیکن انگلیسی : میان این سه نوع محصول گوشت خالص، بیکن انگلیسی پرچرب ترین است و  حتما می بایستی سرخ شود، معمولا برای سرخ شدن احتیاجی به روغن ندارد، چنانچه نیاز بود مقدار کمی کره اضافه نمایید، با تخم مرغ و یا روی استیک یا همبرگر و یا به صورت خالی بسیار لذیذ است . حتما بایستی تفت داده شود خشک تر شده و چربی بیشتری از دست می دهد. مراقب باشید البته نسوزد.
سینه بوقلمون تنوری : گوشت تازه و پاک شده بوقلمون که ادویه ها در آن تزریق شده و 48 ساعت خوابانده می شود تا کاملا طعم دار شود، سپس در اطاق دود با دود طبیعی چوب، دودی شده و در اطاق پخت کاملا پخته می شود. نازک اسلایس شده و میل شود و گرم قابل مصرف است .
شکاری با پنیر میکائیلیان 1200 628 - سوسیس کالباس میکائیلیان
قرمز 97 درصد استیک میکائیلیان 1200 628 - سوسیس کالباس میکائیلیان
95 درصد گوشت قرمز میکائیلیان 1200 628  - سوسیس کالباس میکائیلیان
گوشت مرغ میکائیلیان 1200 628 - سوسیس کالباس میکائیلیان
دوستان گرامی : با تشکر فراوان که این مطالب را خواندید، امیدواریم مفید واقع شده باشد. سعی کردیم با کمترین توضیحات محصولات خود را معرفی کنیم. تمامی تلاش ما در این کارخانه قدیمی خانوادگی با نزدیک به یکصد سال سابقه تولید انبوه در ایران رضایت شماست . لطف و خرید شما ما را تا به حال سرپا نگاه داشته و باعث گردیده است بر دشواریها غلبه کنیم و قدیمی ترین برند صنایع غذایی ایران عزیز را همچنان حفظ کنیم.
شایان ذکر است همه ما در میکائیلیان، همه پرسنل و مدیران تعصب خاصی به نام نیک میکائیلیان داشتند و تمام تلاش خود را به انجام می رسانیم.
ذره ای خمیر مرغ و یا مواد اولیه نامرغوب و عجیب و غریب در میکائیلیان مصرف نشده و تمامی فرمولاسیون ما انحصاری و اختصاصی خودمان و حاصل یکصد سال تجربه و تلاش می باشد.

شرکت کالا پخش آرمین آتیه با هدف پخش محصولات با کیفیت از شرکت ها و برندهای معتبر ایرانی تاسیس شد و با سیستم یکپارچه توزیع پیشرفته تمامی این محصولات را توسط ناوگان حمل و نقل گسترده و نیروی انسانی متبحر و با رعایت تمامی اصول بهداشتی و ایمنی و همچنین مانیتورینگ تمامی محصولات از مبدا تا مقصد را پشتیبانی کرده و آسودگی خیال برای شرکت ها و مشتریان به ارمغان می آورد تا این محصولات با کیفیت را به راحتی بدست مصرف کنندگان گرامی برساند .